mandag 8. september 2008

Se her!

Endelig har jeg knota meg til å legge inn et nytt innlegg. Til mitt forsvar har vi vært uten nett helt siden vi flytta inn, så det har vært minimalt med internettbruk.. Men MYE har skjedd siden sist, så her er en liten oppsummering:

  • Vi venter BABY! Så i mars en gang neste år skal vi bli mamma og pappa. DET er spennende det!
  • Jeg har startet på skolen og stooortrives.
  • Kåre har begynt å jobbe. Han stooortrives visstnok også!
  • Christina og Raymond har gifta seg, så vi har vært i tidenes eventyrbryllup!
  • Ny pus har joina familien vår (som vokser i rekordfart visstnok..) - nemlig skjønne, lille Diva Carina. Og nei, det var ikke jeg som ga henne det navnet ;)
  • Vi har vært på ferie i Skottland.
  • Vi har forresten også flytta inn i nyleiligheten vår.


Noen bilder hører vel også med?






1 kommentar:

Gry sa...

Velkommen tilbake i bloggland....
Fint å få følge med på alt det nye og spennende som skjer med dere..
Gleder meg til å bli bestemor.
Stor klem!! : )